16 квітня 2025 року асистенти вчителів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти були учасниками семінару «Адаптація та модифікація навчальних матеріалів для дітей з особливими освітніми потребами».
Виважене, ефективне навчання приносить користь усім учням.
Однак, для учнів з особливими потребами може стати необхідною додаткова, а іноді і спеціальна підтримка у навчанні, яка допоможе їм брати повноцінну участь у заняттях і реалізовувати свій потенціал.
Щоб досягти успіху та задовольнити різноманітні потреби учнів, зумовлені їхніми здібностями, рівнем розвитку, інтересами та іншими відмінностями, педагогам необхідно змінювати методи навчання, навчальне середовище, матеріали тощо.
Педагоги, котрі досягають успіху в навчанні дітей з особливими освітніми потребами, застосовують різноманітні методи навчання, які змінюються залежно від спеціальних потреб учня.
Ці зміни або пристосування до потреб учнів відбуваються через адаптації або модифікації.
Учасники семінару пригадали рівні підтримки дітей з ООП та категорії труднощів , обговорили особливості складання адаптованого та модифікованого розкладів і навчальних матеріалів.