«АСИСТЕНТ ВЧИТЕЛЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ РОБОТИ»

«АСИСТЕНТ ВЧИТЕЛЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ РОБОТИ»

 

10 квітня 2024 року відбулось онлайн засідання спільноти асистентів вчителів 1-4 класів  закладів загальної середньої освіти Бориспільської МТГ «Асистент вчителя у початковій школі: ефективні методи роботи».

  Щороку в закладах освіти зростає кількість інклюзивних класів.

У деяких закладах освіти такі класи створюються вперше. 

Для того, щоб діти, котрі мають особливі освітні потреби, досягли тих результатів навчання, які передбачені у відповідному Державному стандарті загальної середньої освіти, та могли навчатися в інклюзивному класі разом з іншими дітьми, до штату закладу освіти вводиться посада асистента вчителя.

  Посада “асистент вчителя” вже не нова, але, якщо порівнювати з іншими посадами, вона існує не так давно. 

Серед учасників зустрічі були педагоги, які працюють асистентами вчителів один рік та більше. Усі присутні мали можливість  поділитись з колегами своїми напрацюваннями та дієвими методиками, які використовують у щоденному педагогічному супроводі учнів з особливими освітніми потребами.

Психолог центру професійного розвитку педагогічних працівників, Тетяна Лаптєва, підготувала для асистентів вчителів 1-4 класів  інформацію щодо особливостей супроводу учнів з ООП під час воєнного стану та про  покращення мотивації  до навчання .

Зустріч була інформативною , емоційною та ресурсною.