7 січня 2024 року було проведено онлайн - семінар для асистентів вихователів ЗДО Бориспільської МТГ «Прояви небажаної поведінки у дітей дошкільного віку з розладами аутичного спектру. Методи та способи корекції».
Асистент вихователя Сеньківського ЗДО «Малятко» , Надія Караджаєва поінформувала учасників зустрічі про особливості супроводу дітей з РАС у закладі дошкільної освіти.
Кваліфіковані педагоги дитячих садків знайомі з алгоритмами включення дітей з особливими освітніми потребами у дитячу групу нейротипових дітей. Однак «безболісне» включення в групу вихованця з РАС, а також правильна підтримка і продуктивне навчання такої дитини нерідко стають серйозними проблемами, які часом ставлять у глухий кут навіть найбільш досвідчених педагогів..
Звичайно, в процесі адаптації в колективі однолітків дошкільника з РАС можуть виникати деякі специфічні труднощі, до яких педагогу слід бути готовим
Завдання вихователя та асистента вихователя – делікатно привчити дитину до стабільної роботи в групі. Квапити події не варто: процес повинен бути якомога м'якшим і поступовим, оскільки зайва перевтома дитини може призвести до нервового перезбудження, стереотипних дій, істерики тощо. Тобто до проявів небажаної поведінки.