«Дислексія, як розлад шкільних навичок: шляхи попередження, виявлення і подолання її проявів»

25 листопада 2021 року на базі Інклюзивно-ресурсного центру Бориспільської міської територіальної громади був проведений семінар-практикум для вчителів-логопедів закладів загальної середньої та дошкільної освіти на тему: «Дислексія, як розлад шкільних навичок: шляхи попередження, виявлення і подолання її проявів».

На початку семінару фахівець ІРЦ Наталія Мазуркевич ознайомила учасників з експрес методиками діагностики дислексії, її проявами, методами корекційної роботи щодо подолання цих проявів у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Особливу увагу було приділено питанню співпраці всіх учасників освітнього процесу, взаємозв’язку спеціалістів, батьків та дітей, як комплексному вирішенню питання профілактики та подолання проявів дислексії.

Наступним кроком, було ознайомлення слухачів з поняттям дисграфії та шляхами її корекції, вчителем - дефектологом Євгеном Бабичем.

Практичними психологоми ІРЦ Марією Глитень та Катериною Кангараєвою були надані практичні рекомендації та відпрацьовані практичні вправи щодо зниження тривожності, встановлення емоційного контакту та створення оптимальних умов щодо подолання (зменшення) проявів дислексії у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Реабілітологом Оксаною Овсянник надані практичні рекомендації щодо практичних вправ на розвиток міжпівкульових зв’язків, дрібної моторики та мозочкової стимуляції з використанням дошки-балансиру.

Наприкінці засідання слухачі висловили щиру подяку директору ІРЦ Світлані Дядик, фахівцям закладу, організатору та учасникам заходу, за цікавий та практико-орієнтований семінар.