«Формування природничо-екологічної компетентності під час різних форм взаємодії з дітьми раннього віку. Ознайомлення дітей раннього віку з природою через гру»

17 грудня 2021 року на базі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Журавонька» (директор Пінчук Т.Б.) відбулося онлайн-засідання професійної спільноти вихователів груп раннього віку Бориспільської міської територіальної громади з теми: «Формування природничо-екологічної компетентності під час різних форм взаємодії з дітьми раннього віку. Ознайомлення дітей раннього віку з природою через гру».

Засідання професійної спільноти відбулося в режимі онлайн. Учасники мали можливість переглянути відео прогулянки з дітьми раннього віку «Цікава прогулянка» підготовленого вихователькою ДНЗ «Журавонька» Оленою Кравченко. Під час прогулянки були використані наочні методи – спостереження, словесні – розповідь вихователя, мовленнєві ігри, практично-дослідницька діяльність, рухливі ігри, ігри-імітації. Вихователька зацікавила дітей, викликавши в них емоційний відгук, ознайомила дітей з природними об’єктами та явищами, різними видами птахів, діти дослідили властивості вітру, відповідали на проблемні запитання виховуючи бережливе ставлення до об’єктів живої природи. Наприкінці прогулянки діти з задоволенням розвісили смаколики для птахів та спостерігали за поведінкою птахів на майданчику.

Наступним етапом засідання стало ознайомлення учасників заходу з досвідом роботи ДНЗ «Журавонька» за темою «Екологічне виховання дітей дошкільного віку» підготовленого вихователем-методистом Аліною Авраменко, та досвідом роботи ДНЗ «Сонечко»: «Прогулянка – час яскравих вражень. Метеостанція – спостерігаємо, граємось» яку майстерно презентувала вихователь-методист Наталія Хмельницька.

Протягом заходу куратором професійної спільноти вихователів груп раннього віку вихователем-методистом ДНЗ «Берегиня» Ольгою Шаповал була представлена доповідь на тему: «Прогулянка – як засіб виховання любові до природи дітей дошкільного віку», під час якої слухачі ознайомились з особливостями інтеграції різних видів діяльності на прогулянці, доцільністю їх поєднання та впровадження.

Впродовж засідання відбувся обмін досвідом та враженнями щодо окресленої тематики, були намічені шляхи подальшої реалізації та співпраці щодо формування природничо-екологічної компетентності з дітьми раннього віку під час різних форм взаємодії.

Наприкінці засідання слухачі висловили щиру подяку організатору та учасникам заходу, які представили власні наробки, за цікавий та змістовний матеріал, який неодмінно стане в нагоді.