Роль хімічного експерименту  в мотивації та формуванні стійкого інтересу до вивчення хімії

02 листопада 2023 року відбувся виїзний семінар вчителів хімії на базі музею науки і техніки «Експериментаріум».

Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів є однією з фундаментальних педагогічних проблем сьогодення.

Саме тому, вчителі хімії, зокрема Руслана Леско, вчитель Бориспільського ліцею «ОСНОВА» зазначила, що навчальний матеріал потрібно підбирати так, щоб стимулювати мислення, а поставлене завдання має підштовхувати до пошуку шляхів його розв’язання. Дитина має радіти тому, що вона про щось дізналася і прагнути досягти успіху. Тільки тоді можна сказати, що в неї розвивається мотивація, а значить і стійкий інтерес до вивчення хімії.

Вчителі мали змогу бути учасниками хімічних експериментів в «Експериментаріумі», обговорили та поділилися своїми добірками цікавих експериментів, які пов’язують навчальний матеріал із повсякденним життям людини, що робить його не тільки більш цікавим, але й більш доступним для учнів. Саме так зростає пізнавальна мотивація дитини.