БОРИСПІЛЬСЬКИЙ
ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР

Мета інклюзивно-ресурсного центру

Забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти

Завдання інклюзивно-ресурсного центру

1) проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб у разі встановлення у них особливих освітніх потреб;

2) надання рекомендацій закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми розвитку особи;

3) консультування батьків, інших законних представників особи з особливими освітніми потребами щодо особливостей її розвитку;

4) забезпечення участі педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру:

у діяльності команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами;

у семінарах, тренінгах, майстер-класах для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, обміну досвідом тощо;

5) надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових та інших послуг дітям з особливими освітніми потребами:

- дітям раннього та дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти;

- дітям, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу;

6) визначення потреби в асистенті учня та/або супроводі дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі (групі);

7) визначення категорії (типу) особливих освітніх потреб (труднощів), ступеня їх прояву та рівня підтримки особи з особливими освітніми потребами в закладі освіти;

8) надання консультативної, психологічної допомоги батькам, іншим законним представникам осіб з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей та підвищення обізнаності щодо організації їх навчання і виховання;

У період воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду) додатковими завданнями інклюзивно-ресурсного центру є:

- проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб з особливими освітніми потребами, які вимушені змінити своє місце проживання (перебування) та:

- зараховані в інклюзивні класи (групи) закладів освіти і не отримують додаткових психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг за місцем навчання;

- здобувають освіту з використанням технологій  дистанційного навчання, але не отримують корекційно-розвиткових або психолого-педагогічних послуг за місцем навчання внаслідок особливостей психофізичного розвитку;

- надання інформації батькам (іншим законним представникам) особи з особливими освітніми потребами, які переїхали на тимчасове місце проживання в межах України, про заклади освіти, в яких можна продовжити здобуття освіти та можливість отримання психологічної, соціальної та іншої допомоги.

Працівники

Дядик
Світлана Михайлівна 

директор ІРЦ

Шульга 

Анна Михайлівна

вчитель-дефектолог

Стецюра 

Надія Миколаївна

вчитель-дефектолог

Тисячна
Наталія Миколаївна

вчитель-дефектолог

Глитень
Марія Володимирівна 

практичний психолог

Кангараєва
Катерина Борисівна

практичний психолог

Карп'юк
Оксана Олександрівна

вчитель-реабілітолог

Дергачова Олена Миколаївна

вчитель-реабілітолог

Осадча
Олена Борисівна

вчитель-реабілітолог

Булат Наталія 

Вікторівна

вчитель-логопед

Глитень Євгенія 

Миколаївна

вчитель-логопед

Чорна
Наталія Олександрівна

вчитель-логопед

Контакти

Адреса:
Київська область м. Бориспіль
вул. Філатова, 17

Телефон:
(044) 333-33-71

E-mail:
irc_borosvita@ukr.net

Сайт:
boryspil-irc.kiev.sch.in.ua