БОРИСПІЛЬСЬКИЙ
ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР
Мета інклюзивно-ресурсного центру
Забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти
Завдання інклюзивно-ресурсного центру
1) проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб у разі встановлення у них особливих освітніх потреб;
2) надання рекомендацій закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми розвитку особи;
3) консультування батьків, інших законних представників особи з особливими освітніми потребами щодо особливостей її розвитку;
4) забезпечення участі педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру:
у діяльності команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами;
у семінарах, тренінгах, майстер-класах для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, обміну досвідом тощо;
5) надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових та інших послуг дітям з особливими освітніми потребами:
- дітям раннього та дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти;
- дітям, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу;
6) визначення потреби в асистенті учня та/або супроводі дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі (групі);
7) визначення категорії (типу) особливих освітніх потреб (труднощів), ступеня їх прояву та рівня підтримки особи з особливими освітніми потребами в закладі освіти;
8) надання консультативної, психологічної допомоги батькам, іншим законним представникам осіб з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей та підвищення обізнаності щодо організації їх навчання і виховання;
У період воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду) додатковими завданнями інклюзивно-ресурсного центру є:
- проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб з особливими освітніми потребами, які вимушені змінити своє місце проживання (перебування) та:
- зараховані в інклюзивні класи (групи) закладів освіти і не отримують додаткових психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг за місцем навчання;
- здобувають освіту з використанням технологій дистанційного навчання, але не отримують корекційно-розвиткових або психолого-педагогічних послуг за місцем навчання внаслідок особливостей психофізичного розвитку;
- надання інформації батькам (іншим законним представникам) особи з особливими освітніми потребами, які переїхали на тимчасове місце проживання в межах України, про заклади освіти, в яких можна продовжити здобуття освіти та можливість отримання психологічної, соціальної та іншої допомоги.
Працівники
Дядик
Світлана Михайлівна
директор ІРЦ
Шульга
Анна Михайлівна
вчитель-дефектолог
Стецюра
Надія Миколаївна
вчитель-дефектолог
Тисячна
Наталія Миколаївна
вчитель-дефектолог
Глитень
Марія Володимирівна
практичний психолог
Кангараєва
Катерина Борисівна
практичний психолог
Карп'юк
Оксана Олександрівна
вчитель-реабілітолог
Дергачова Олена Миколаївна
вчитель-реабілітолог
Осадча
Олена Борисівна
вчитель-реабілітолог
Булат Наталія
Вікторівна
вчитель-логопед
Глитень Євгенія
Миколаївна
вчитель-логопед
Чорна
Наталія Олександрівна
вчитель-логопед