«Народознавство»
Керівник гуртка «Народознавство»
Кравчун Олена Іванівна
Основні завдання гуртка – ознайомлення з поняттями та знаннями, що стосуються народної творчості, побуту, звичаїв, традицій, літератури, історії, культури; оволодіння навичками художньої творчості, акторської майстерності, культури поведінки, виготовлення різноманітних виробів; виховання почуття патріотизму, любові до своєї землі, гордості за свій народ, дбайливого і шанобливого ставлення до народних традицій, національної свідомості, формування естетичного смаку, популяризації народної творчості.
Робота гуртка націлена на відродження української мови; ознайомлення з народними звичаями, традиціями, обрядами, іграми; українськими письменниками і поетами, історією козацтва.
Організовуються екскурсії до музеїв, зустрічі із народними умільцями та видатними діячами. Діти беруть активну участь у різноманітних вікторинах, конкурсах, святах.
Керівник гуртка «Народознавство»
Кравчун Олена Іванівна
Основні завдання гуртка – ознайомлення з поняттями та знаннями, що стосуються народної творчості, побуту, звичаїв, традицій, літератури, історії, культури; оволодіння навичками художньої творчості, акторської майстерності, культури поведінки, виготовлення різноманітних виробів; виховання почуття патріотизму, любові до своєї землі, гордості за свій народ, дбайливого і шанобливого ставлення до народних традицій, національної свідомості, формування естетичного смаку, популяризації народної творчості.
Робота гуртка націлена на відродження української мови; ознайомлення з народними звичаями, традиціями, обрядами, іграми; українськими письменниками і поетами, історією козацтва.
Організовуються екскурсії до музеїв, зустрічі із народними умільцями та видатними діячами. Діти беруть активну участь у різноманітних вікторинах, конкурсах, святах.
Керівник гуртка «Народознавство»
Цівун Тетяна Володимирівна
Основна мета гуртка народознавства – ознайомлення дітей з традиціями, звичаями, творчістю, промислами, ремеслами, мораллю та етикою українського народу, розвиток практичних навичок роботи з різноманітніми матеріалами, що дає змогу виявити можливості дітей та їх природні нахили до певного виду художньої творчості, формування стійкого інтересу до творчої діяльності, виховання працелюбності, допитливості.
Керівник гуртка виховує в гуртківців зацікавленість темою занять, здійснює внутрішньопредметні та міжпредметні зв'язки, широко використовує наочність, зв'язок з життям, розширює і поглиблює набуті уміння і навички гуртківців.
Вихованці гуртка на заняттях розширюють знання про символи та обереги нашого народу, усвідомлюють велич і красу народних звичаїв, що викликає бажання дотримуватись їх, розвивати почуття патріотизму, гордості за свою Батьківщину.
Керівник гуртка постійно вдосконалює систему гурткових занять, використовує інтерактивні методи і форми, широко залучає гуртківців до проведення масової і суспільної роботи.